Pages

miercuri, 17 octombrie 2012

Interviu cu un (alt) provincial



După câteva zile de absenţă în încercarea de a găsi o nouă metodă împotriva plictiselii, şi anume jocurile (neavând succes, până acum 3 incercări, greu de mulţumit), deschidem o nouă rubrică a acestui blog, intitulată "Tu vorbeşti", unde sperăm să avem parte de multe surprize din partea invitaţilor. Primul invitat "care sparge gheaţa", nu este nimeni altcineva, decât bunul meu prieten si coleg de blog/apartament/facultate/mâncare/bani s.a. (cam multe nu?!), Vio . Haideţi să vedem ce a ieşit!

1p: Salut şi bine te-am găsit Vio! 
Vio: Salut Cosmin! Îmi pare bine că de acum sunt şi eu implicat in acest proiect.

1p: Pentru început ce poţi spune cititorilor despre tine?
Vio: Păi... în primul rând sunt din Dâmboviţa, mun. Moreni (un oraş destul de liniştit, în care mă duc de fiecare dată cu plăcere), student la Universitatea Creştină Dimitrie Cantemir Bucureşti, la Facultatea  de Management Turistic şi Comercial. 

1p: Nu te-am intrebat până acum in aceşti ani de când ne cunoaştem, dar ce te-a determinat să alegi Bucureştiul şi nu un alt oraş?
Vio: Să plec de acasă, să văd cum e să te descurci singur departe de părinţi. Este un oraş destul de mare, aici fiind "centrul" ţării, cu multe posibilităţi...
1p: Te referi la distracţie?!
Vio (râzând): şi ăsta e un motiv (amândoi am văzut cum e un club din interior... de 3 ori.. adunat!). Acum serios, fiind un oraş mare, aici poţi avea mult mai multe oportunităţi de angajare şi de exprimare, poţi ajunge să cunoşti persoane pe care nu credeai că ai putea să le întâlneşti vreodată. Şi multe altele...

1p: Care este părerea ta despre un blog şi de a scrie pe blog?
Vio: Consider că blogul este "fratele mic" al ziarelor tipărite (momentan), unde fiecare persoană poate fi jurnalist, critic, autor, etc şi asta fără studii de specialitate.
În legătura cu ideea de a scrie pe blog pentru mine este ceva nou şi interesant. De aceea am şi acceptat propunerea ta de a mă alătura acestui proiect. Orice ar fi, aştept să văd cum ne vom descurca mai târziu.

1p: Ce domeniu vei alege să dezbaţi pe acest blog?
Vio: Nu m-am hotărât incă la un anumit domeniu, însă voi face asta pe parcus, iar cei care vor urmări blogul vor afla subiectele dezbătute de mine. În primă fază, ne-am gândit să organizăm şi un concurs, dar toate la timpul lor. 

1p: De ce vrei să organizăm acest concurs?
Vio: Pentru a atrage cât mai mulţi cititori.

1p: Consideri că cititorii sunt importanţi pentru un blog?
Vio: Cititorii nu sunt importanţi, sunt foarte importanţi! (doar nu fac un blog să-l citesc singur).  Fără cititori un blog nu ar putea exista, atunci nu s-ar mai numi blog, ci s-ar numi jurnal. 

1p: Un mesaj pentru viitorii cititori?
Vio: Vă aştept in număr cât mai mare pentru a discuta deschis diversele subiecte!

1p: Acestea fiind spuse, îţi mulţumesc pentru acest mic interviu şi ne dorim multă inspiraţie şi cât mai mulţi cititori!
Vio: Şi eu iţi multumesc şi hai să ne apucăm de treabă!

Acesta a fost primul interviu din multe care urmează. Dacă doriţi să îl cunoaşteţi mai bine pe Vio îl găsiţi pe pagina de Facebook: http://www.facebook.com/viorelionutz.viorel?fref=ts                           
Comentarii
1 Comentarii

Un comentariu: